در رهگذار باد
در رهگذار باد

در رهگذار باد

گل های دیوانه!


من بذرهایم را در شیارهای افق می کارم

تو گل هایت را در حصار گلخانه

من گل های آفتابگردان درو می کنم

تو گل های دیوانه!!



پی نوشت: گل دیوانه اسم دیگر گل خرزهره است. برگ، گل، دانه، ساقه، پوست، ریشه و شیره این گل سمی بوده و تنها خوردن چند عدد از دانه خرزهره می تواند به مرگ منجر شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
شاعر جمعه 10 اردیبهشت 1400 ساعت 05:00

سلیقه ها متفاوته من شاید در سطر سوم این واژه را حذف می کردم:
من بذرهایم را در شیارهای افق می کارم

تو گل هایت را در حصار گلخانه

من آفتابگردان درو می کنم

تو گل های دیوانه!!

شاعر شنبه 4 اردیبهشت 1400 ساعت 17:56

تجانس افق و آفتابگردان و همینطور حصار و دیوانه زیبایی داده به شعرتون
اما فکر نمی کنید تکرار کلمه ی "گل های" به زیبایی شعر آسیب زده؟

چرا.فکر می کنم!
البته این یک شعر آزاد بدون ویرایش و فی البداهه است
پیشنهادشما چیه؟ اگر شعر خودتون بود به جای واژه گل ها چه کلمه ای میذاشتین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد