در رهگذار باد
در رهگذار باد

در رهگذار باد

وقتی آقایان خانه داری می کنند!

کیسه سبزی خوردن را روی میز ولو می کند و می گوید: بیا اینم سبزی خوردن ...

نگاهی به آن می اندازم و با بی‌حوصلگی می گویم:

بابا! مگه من نگفتم سبزی دسته ای بگیر؟ حالا کی وقت داره اینارو پاک کنه ...

پدرم با لحنی که انگار خودش هم گفته اش را باور ندارد گفت:

پاک کردن این که کاری نداره ... سبزی دسته ای نداشتند خب  ... اصلا خودم پاکش می کنم!

لحظه ای بعد، پس از آلوده کردن دو سبد و یک سینی و دو کارد آشپزخانه و سه چهار تا کیسه پلاستیکی، این  سینی را گذاشت جلویم و در مقابل دیدگان حیرت‌زده من گفت :دیدی کاری نداشت!


https://imgurl.ir/uploads/i48895_IMG_20220615_084451.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
مهرناز ساعدی جمعه 15 مهر 1401 ساعت 11:45

عالی بود

ممنون مهرناز خانم
(اسم من و تو هم شبیه همه!)

ن یکشنبه 26 تیر 1401 ساعت 05:09

خوب پاک کرده که!

به این ترتیب اعتراف کردین به جنسیت تون

رهگذر چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 14:14

اینم مثل کولر از ویژگیهای همه پدران ایرانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد