در رهگذار باد
در رهگذار باد

در رهگذار باد

آن سوی مرگ ...

چیزی نمانده تا کتاب آن سوی مرگ (جمال صادقی) را تمام کنم اما خودم هم شبیه کسی شده ام که از آن سوی مرگ برگشته است!  هر چند که تجربه کوتاه و شیرینی از این دست دارم و آرزوی تکرار آن  را  ...

این کتاب تکان دهنده، حاصل مصاحبه نویسنده با سه تن از افرادی است که دچار مرگ موقت شده و سپس به زندگی برگشته اند و به نوعی روایت مستندی است از زبان خود آن سه نفر، و پاسخ هایی که به سوالات نویسنده داده اند.

البته طبق توصیه‌هایی که شده (از جهت اثر تخریبی بر زندگی) چهل صفحه از این کتاب را حذف کرده و نخوانده ام  .‌‌..


نظرات 1 + ارسال نظر
ژاوین پنج‌شنبه 11 خرداد 1402 ساعت 11:16 http://zhavin.blogsky.com

و من که واقعا بازگشته‌م !
و جالبه وقتی تجربه های دیگران رو خوندم متوجه شدم عناصر مشترکی داشتن با همدیگه

سلام
کاش کمی از تجربه تون می گفتین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد